Openingstijden en contact

Voor contact met ons kunt u mailen, bellen, schrijven of langskomen. Wilt u op de hoogte blijven, volg ons dan via Social Media.

Online regelen

Voor steeds meer zaken hoeft u niet bij ons langs te komen. U kunt het online met ons regelen. Bijvoorbeeld voor het doorgeven van een verhuizing, aanvragen van een uittreksel of het melden van een kapotte lantaarnpaal of een losliggende stoeptegel. Bij ieder onderwerp geven we op de webpagina aan of online aanvragen mogelijk is.

 Aangepaste openingstijden

  • Maandagavond 5 december 2022: open tot 17.00 uur.
  • Donderdag 15 december 2022: open tot 15.00 uur.
  • Tweede kerstdag (maandag 26 december 2022): gesloten.

Mail ons

Voor vragen en opmerkingen kunt u het contactformulier gebruiken.

Bel ons

Wij zijn telefonisch bereikbaar via (026) 33 48 111 op:

  • maandag tot en met donderdag: 8.30 tot 17.00 uur
  • vrijdag: 8.30 tot 12.30 uur

Het Sociaal Team is bereikbaar via  (026) 33 48 111 op:

  • maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur

Bij calamiteiten in de openbare ruimte buiten kantoortijden belt u (026) 33 48 111. Luister het bandje af en u hoort het nummer dat u kunt bellen.

Bezoek ons

Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek

Wij werken alleen op afspraak voor het aanvragen van een paspoort, rijbewijs, identiteitskaart, doorgeven van een verhuizing, het aanvragen van een uittreksel of ophalen van uw gehandicaptenparkeerkaart. Voor het ophalen van uw paspoort, identiteitsbewijs of rijbewijs heeft u geen afspraak nodig. Na 5 werkdagen kunt u deze documenten zonder afspraak ophalen. Daarvoor is de receptie in het gemeentehuis iedere werkdag open vanaf 9.00 uur tot sluitingstijd.

Maak een afspraak

Openingstijden Burgerzaken
Dag Tijd  
Maandag 9.00 tot 19.00 uur (maandag 5 december open tot 17.00 uur, maandag 26 december gesloten) Op afspraak
Dinsdag 9.00 tot 17.00 uur Op afspraak
Woensdag 9.00 tot 17.00 uur  Op afspraak
Donderdag 9.00 tot 17.00 uur (donderdag 15 december open tot 15.00 uur) Op afspraak
Vrijdag 9.00 tot 12.30 uur Op afspraak


Bezoek het Sociaal Team

Vaak kunnen wij uw vraag telefonisch beantwoorden. Komt u liever naar het gemeentehuis? Dat kan op dinsdag en donderdag tussen 8.30 en 12.30 uur. Maak daarvoor een afspraak. Geef bij het maken van de afspraak in het veld 'opmerking' aan waar uw vraag over gaat. Dan kunnen wij u beter van dienst zijn.

Afspraak maken met Sociaal Team

De afspraak gaat om een informerend gesprek. Voor de aanvraag van een voorziening of uitkering is meestal een 2e gesprek nodig. Als dit voor u geldt hoort u dat tijdens het uw afspraak.

Wilt u liever telefonisch een afspraak maken? Bel (026) 33 48 111.

Gemeentehuis

Het gemeentehuis zelf is open op:

  • maandag tot en met donderdag: 8.30 tot 17.00 uur
  • vrijdag: 8.30 tot 12.30 uur

Afvalbrengstation

Schrijf ons

Gemeente Renkum
Postbus 9100
6860 HA Oosterbeek
KvK: 09215649

Volg ons

Facebook: facebook.com/gemeenterenkum
Twitter: @Gem_Renkum
Instagram: www.instagram.com/gemeenterenkum