Inloggen Mijn Renkum
Gemeente Renkum heeft 2 Persoonlijke Internet Pagina's (PIP) waar u uw gegevens en aanvragen kunt bekijken. Een PIP voor de gemeente en een PIP voor de Gemeentelijke Belastingen. U logt op deze pagina in met uw DigiD. Bedrijven loggen in met eHerkenning.
Inloggen in Digitale Balie Belastingen
Wat vindt u in Mijn Renkum
'Mijn Renkum' is uw Persoonlijke Internet Pagina (PIP). U vindt daar:
- uw persoonlijke gegevens voor zover deze bekend zijn bij de gemeente. Dit zijn bijvoorbeeld uw naam, geboortedatum en adresgegevens;
- de stand van zaken van de aanvragen of wijzigingen die u digitaal via DigiD of eHerkenning heeft ingediend.
U kunt (nog) niet alle aanvragen en meldingen volgen. Bijvoorbeeld uw melding openbare ruimte of een aangevraagde omgevingsvergunning vindt u nog niet in Mijn Renkum. Ook ziet u e-mails en ingevulde formulieren zonder DigiD of eHerkenning niet in Mijn Renkum. Uw informatie over gemeentelijke belastingen ziet u in de Digitale balie belastingen.
De PIP is persoonlijk. Anderen hebben op geen toegang tot deze informatie. U ziet alleen zaken die u zelf heeft gedaan bij de gemeente. De PIP voldoet aan alle eisen op het gebied van privacy en veiligheid. U logt in met DigiD. De PIP is een veilige manier om documenten te delen.
Wat vindt u in de Digitale balie belastingen
Via de Digitale balie belastingen bekijkt en regelt u simpel en snel als uw gemeentelijke belastingzaken zoals:
- Aanslagbiljet bekijken
- WOZ-waarde en taxatieverslag opvragen
- Automatische incasso aanvragen, wijzigen of stopzetten
- Bezwaar maken
- Kwijtschelding aanvragen
- Taxatieverslagen aanvragen
Vragen uw aanvraag of melding?
Bel ons op (026) 33 48 111. Houd het zaaknummer bij de hand.
Vragen over DigiD en eHerkenning
- Wilt u weten hoe u DigiD aanvraagt. Kijk op de pagina DigiD.
- Ondernemers kunnen terecht op de pagina e-Herkenning.
- Als inloggen met DigiD niet lukt, kijk dan voor actuele storingen van DigiD op de website van Logius.