Inloggen Mijn Renkum

Gemeente Renkum heeft 2 Persoonlijke Internet Pagina's (PIP) waar u uw gegevens en aanvragen kunt bekijken. Een PIP voor de gemeente en een PIP voor de Gemeentelijke Belastingen. U logt in met DigiD (als inwoner) of met eHerkenning (als ondernemer).

Inloggen in Mijn Renkum

Inloggen in Digitale belastingbalie

Wat vindt u in Mijn Renkum?

  • Uw persoonlijke gegevens voor zover deze bekend zijn bij de gemeente. Dit zijn bijvoorbeeld uw naam, geboortedatum en adresgegevens.
  • De stand van zaken van de aanvragen of wijzigingen die u digitaal via DigiD of eHerkenning heeft ingediend. 

U kunt (nog) niet alle aanvragen en meldingen volgen. Bijvoorbeeld uw melding openbare ruimte of een aangevraagde omgevingsvergunning vindt u nog niet in Mijn Renkum. Ook ziet u e-mails en ingevulde formulieren zonder DigiD of eHerkenning niet in Mijn Renkum. Uw informatie over  gemeentelijke belastingen ziet u in de Digitale balie belastingen.

De PIP is persoonlijk. Anderen hebben op geen toegang tot deze informatie. U ziet alleen zaken die u zelf heeft gedaan bij de gemeente. De PIP voldoet aan alle eisen op het gebied van privacy en veiligheid. U logt in met DigiD. De PIP is een veilige manier om documenten te delen.

Wat vindt u in de Digitale belastingbalie?

Via de Digitale belastingbalie bekijkt en regelt u simpel en snel als uw gemeentelijke belastingzaken zoals:

  • Aanslagbiljet bekijken
  • WOZ-waarde en taxatieverslag opvragen
  • Automatische incasso aanvragen, wijzigen of stopzetten
  • Bezwaar maken
  • Kwijtschelding aanvragen
  • Taxatieverslagen aanvragen

Vragen over uw aanvraag of melding?

Bel (026) 33 48 111. Houd het zaaknummer bij de hand.

Vragen over DigiD en eHerkenning

  • Wilt u weten hoe u DigiD aanvraagt. Kijk op de pagina DigiD.
  • Ondernemers kunnen terecht op de pagina e-Herkenning.
  • Als inloggen met DigiD niet lukt, kijk dan voor actuele storingen van DigiD op de website van Logius.