Openingstijden en contact tijdens corona

Onze dienstverlening blijft beschikbaar. Om de verspreiding van het coronavirus te beperken, passen we onze dienstverlening aan.

Daarbij willen we een paar dingen van u vragen:

  • kom alleen naar het gemeentehuis als dat niet anders kan;
  • regel zoveel mogelijk online of telefonisch;
  • kan uw zaak wachten? Maak voor een later tijdstip een afspraak.

Aangepaste openingstijden

Voorlopig gelden aangepaste openingstijden van het gemeentehuis. Voor Burgerzaken (alleen op afspraak) en het Sociaal Team kunt u terecht op:

  • maandag van 8.30 tot 12.30 uur;
  • woensdag van 8.30 tot 12.30 uur;
  • vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur;
  • voorlopig vervalt de avondopenstelling.

Deze aangepaste openingstijden gelden ook voor het afhalen van uw paspoort, identiteitsbewijs of rijbewijs. U hoeft daarvoor geen afspraak te maken.

Wij zijn gesloten op: Goede Vrijdag, 10 april 2020 en 2e Paasdag, 13 april 2020.

Regel zaken online

Voor steeds meer zaken hoeft u niet bij ons langs te komen. U kunt het online met ons regelen. Bijvoorbeeld voor het doorgeven van een verhuizing, aanvragen van een uittreksel of het melden van een kapotte lantaarnpaal of een losliggende stoeptegel.

  • Als u vragen heeft aan de gemeente, stel die zoveel mogelijk via ons contactformulier. U kunt ons ook bellen op (026) 33 48 111.
  • Moet u wel in persoon naar het gemeentehuis komen voor een afspraak bij Burgerzaken? Respecteer dan de landelijke hygiënemaatregelen. Online afspraak maken
  • Als u hoest, verkouden bent en/of koorts hebt, annuleer dan uw afspraak en maak een nieuwe afspraak als u weer hersteld bent. Een afspraak wijzigen of annuleren kan eenvoudig via de link in de bevestiging die u per e-mail van ons heeft ontvangen.

Burgerzaken

Burgerzaken werkt alleen op afspraak. Voor het afhalen van uw identiteitsbewijs, reisdocument of rijbewijs kunt u zonder afspraak terecht tijdens onze aangepaste openingstijden.

Sociaal Team

Voor het Sociaal Team geldt: met en zonder afspraak tijdens de aangepaste openingstijden en alleen op afspraak buiten onze openingstijden. Bij het Sociaal Team kunt u terecht met al uw vragen op het gebied van welzijn, zorg, jeugd, werk en inkomen. Wilt u een afspraak met het Sociaal Team maken? Stuur een bericht naar e-mail sociaalteam@renkum.nl of bel ons op (026) 33 48 111.

Calamiteiten in openbare ruimte

Bij calamiteiten in de openbare ruimte buiten kantoortijden belt u (026) 33 48 111. Luister het bandje af en u hoort het nummer dat u kunt bellen.

Afvalbrengstation

Adresgegevens gemeente Renkum

  • Bezoekadres: Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek
  • Postadres: Gemeente Renkum, Postbus 9100, 6860 HA Oosterbeek

Gemeentenieuws op Social Media

Facebook: facebook.com/gemeenterenkum
Twitter: @Gem_Renkum