Openingstijden gemeentehuis

Alle balies zijn iedere werkdag van 8.30 tot 12.30 uur open. De avondopenstelling voor burgerzaken is op maandagavond van 17.00 tot 19.00 uur. Buiten de openingstijden kunt u ook op afspraak bij ons terecht.

Bezoek ons

Op afspraak

U kunt altijd op afspraak bij ons terecht op:

  • maandag t/m donderdag: 8.30 tot 17.00 uur
  • maandag van 17.00 tot 19.00 uur
  • vrijdag: 8.30 tot 12.30 uur

Wilt u een afspraak maken? Neem dan contact op met het Servicepunt op (026) 33 48 111.

Zonder afspraak

  • Maandag t/m vrijdag 8.30 tot 12.30 uur
  • Maandag van 17.00 tot 19.00 uur

Avondopenstelling op maandag

Op maandagavond zijn wij open van 17.00 tot 19.00 uur.

  • Let op! Voor erkenning (ongeboren) kind, geboorte en overlijden, vestiging vanuit het buitenland, informatie over huwelijk en partnerschap en (advies) naturalisatie moet u een afspraak maken.
  • Voor overige producten kunt u met of zonder afspraak bij ons terecht.

Wilt u een afspraak maken? Neem dan contact op met het Servicepunt op (026) 33 48 111.

Afhalen documenten

Aangevraagde en betaalde documenten, zoals een paspoort, identiteitskaart en rijbewijs kunt u afhalen op:

  • maandag: 8.30 tot 19.00 uur
  • dinsdag t/m donderdag: 8.30 tot 17.00 uur
  • vrijdag: 8.30 tot 12.30 uur

Bel ons

De gemeente is telefonisch bereikbaar via het Servicepunt, telefoon (026) 33 48 111 op:

  • maandag t/m donderdag: 8.30 tot 17.00 uur;
  • vrijdag: 8.30 tot 12.30 uur

Adres

Bezoekadres: Gemeentehuis, Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek
Postadres: Postbus 9100, 6860 HA Oosterbeek