Openingstijden en contact

Voor contact met ons kunt u mailen, bellen, schrijven of langskomen.

Bezoek ons

Wij zijn gesloten op: Goede Vrijdag, 19 april 2019, 2e Paasdag, 22 april 2019, Hemelvaartsdag, 30 mei 2019 en 2e Pinksterdag 10 juni 2019. Vrijdag 31 mei 2019, de dag na Hemelvaartsdag, zijn wij normaal open.

U kunt een aantal zaken online regelen of aanvragen. Controleert u eerst of een bezoek aan het gemeentehuis wel nodig is.

Gemeentehuis

Bezoekadres: Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek

Vanaf 1 maart 2019 verandert onze dienstverlening door de afdeling Burgerzaken. Vanaf die datum start burgerzaken met het werken op afspraak van maandag tot en met donderdag. Ook is burgerzaken vanaf 1 maart op maandagavond een uur langer open en kunnen inwoners op vrijdagochtend zonder afspraak terecht.

Openingstijden vanaf 1 maart 2019
Dag Tijd  
Maandag 8.30 tot 20.00 uur Op afspraak
Dinsdag 8.30 tot 17.00 uur Op afspraak
Woensdag 8.30 tot 17.00 uur Op afspraak
Donderdag 8.30 tot 17.00 uur Op afspraak
Vrijdag 8.30 tot 12.30 uur Vrije inloop, geen afspraak mogelijk

 

Afhalen paspoort, identiteitskaart of rijbewijs

5 werkdagen na de aanvraag, kunt u uw paspoort, identiteitskaar of rijbewijs persoonlijk afhalen bij de receptie in het gemeentehuis. U kunt hiervoor zonder afspraak terecht tijdens de openingstijden van het gemeentehuis.

Sociaal Team

Bij het Sociaal Team kunt u terecht met al uw vragen op het gebied van welzijn, zorg, jeugd, werk en inkomen.
Bezoekadres: Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek

Afvalbrengstation

Bel ons

De gemeente is telefonisch bereikbaar via telefoon (026) 33 48 111 op:

  • maandag t/m donderdag: 8.30 tot 17.00 uur
  • vrijdag: 8.30 tot 12.30 uur

In geval van nood

Bij calamiteiten in de openbare ruimte kunt u buiten kantooruren bellen op (06) 10 91 31 30.

Schrijf of email ons

Gemeente Renkum
Postbus 9100
6860 HA Oosterbeek

E-mail: info@renkum.nl
Fax: (026) 33 48 310

Gemeentenieuws op Social Media

Facebook: facebook.com/gemeenterenkum
Twitter: @Gem_Renkum