Opknapbeurt werkruimte Burgerzaken

Komt u in de periode van dinsdag 9 april tot en met dinsdag 7 mei 2019 naar het gemeentehuis in Oosterbeek voor Burgerzaken? Dan vindt u de balie van Burgerzaken tijdelijk aan de rechterkant in plaats van de linkerkant van de hal.

De werkruimte van de afdeling Burgerzaken krijgt namelijk een opknapbeurt, zodat deze voldoet aan de Arbo-eisen.

Online een afspraak maken

Sinds 1 maart 2019 is onze dienstverlening door de afdeling Burgerzaken veranderd. Burgerzaken is gestart met het werken op afspraak van maandag tot en met donderdag. Ook is Burgerzaken op maandagavond een uur langer open en kunt u op vrijdagochtend zonder afspraak terecht.

Wilt u een reisdocument of rijbewijs aanvragen bij de gemeente? Heeft u een VOG, uittreksel BRP nodig of wilt u aangifte doen van een geboorte, huwelijk of verhuizing? Maak uw afspraak snel en eenvoudig via www.renkum.nl. Daarnaast blijft het mogelijk om telefonisch een afspraak te maken via (026) 33 48 111.

Het vooraf inplannen van een afspraak heeft voordelen voor u en voor ons:  

  • De online agenda is 24 uur per dag toegankelijk. U kiest zelf een geschikt moment voor een afspraak;
  • U weet waar u aan toe bent;
  • De gemeente kan medewerkers efficiënter inroosteren.

Verruimde openingstijden van Burgerzaken op een rij

  • Maandag: 8.30 tot 20.00 uur (op afspraak)
  • Dinsdag: 8.30 tot 17.00 uur (op afspraak)
  • Woensdag: 8.30 tot 17.00 uur (op afspraak)
  • Donderdag: 8.30 tot17.00 uur (op afspraak)
  • Vrijdag: 8.30 tot 12.30 uur (vrije inloop, geen afspraak mogelijk)