Nieuwe stempas regelen

Bent u stemgerechtigd en heeft u geen stempas ontvangen of bent u uw stempas kwijt? Vraag dan zo snel mogelijk een nieuwe stempas aan.

Bent u stemgerechtigd en stond u op 23 april 2024 ingeschreven als inwoner van onze gemeente? Dan krijgt u rond 14 mei 2024 de stempas. Heeft u 23 mei 2024 de stempas nog niet ontvangen? Of is uw stempas beschadigd of bent u uw stempas kwijt? Vraag dan een vervangende stempas bij ons aan. Dat kan op 2 manieren.

Schriftelijk

Een vervangende stempas vraagt u schriftelijk aan door het formulier Aanvraag vervangende stempas (pdf, 14 kB) in te vullen. Stuur het formulier via e-mail naar verkiezingen@renkum.nl of per post naar Gemeente Renkum, Verkiezingen, Antwoordnummer 37, 6860 VB Oosterbeek. Als u uw stempas is beschadigd stuur deze dan mee.

Zorg er voor dat een schriftelijke aanvraag voor een vervangende stempas uiterlijk maandag 3 juni 2024 12.00 uur bij ons binnen is. Dan krijgt u de vervangende stempas voor 6 juni 2024 thuisgestuurd.

Aan de balie

Van dinsdag 14 mei tot en met woensdag 5 juni 2024 12.00 uur kunt u een vervangende stempas aanvragen aan de balie in het gemeentehuis. Maak daarvoor een afspraak. 

Afspraak maken aanvragen nieuwe stempas

Als het niet meer mogelijk is om online een afspraak te maken, bel dan (026) 33 48 111.

Meenemen

  • Ingevuld formulier Aanvragen vervangende stempas (pdf, 17 kB)
  • Geldig identiteitsbewijs (paspoort, identiteitskaart, rijbewijs, verblijfsdocument).
  • Als uw stempas is beschadigd neemt u die ook mee.

Meer informatie

Heeft u vragen of opmerkingen over de verkiezingen die specifiek over onze gemeente gaan. Neem dan contact met ons op via e-mail verkiezingen@renkum.nl of bel (026) 33 48 111.